مقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس از چالش لیگ قهرمانان خارج می شود ؟

یوونتوس از چالش لیگ قهرمانان خارج می شود ؟

در دنیای ورزش اصلی وجود دارد؛ هر زمان که در مصافی شکست خوردی برای مبارزه بعدی قدرتمندتر و جدی تر ظاهر شو. این مسئله برای تیم های فوتبال کاربردی عملی دارد و بسیاری از تیم ها بعد از یک نتیجه دور از ذهن با نوعی امادگی و قدرتی همراه با خشم خاص دنیای ورزش راهی میدان می شوند تا ثابت کنند آنچه رخ داده تنها یک اتفاق بوده است.

 

کارشناسان بر این باورند که یووه نیز با این اندیشه راهی نبرد مهم یکشنبه شود. پیش بینی ها نشان می دهد که یوونتوس بسیار قدرتمندتر از تورینو ظاهر خواهد شد، اما رقیب تیمی ست که تمایل بسیار زیادی برای رقابت با یووه و نشان دادن توانایی هایش دارد.

 

اگر یووه بتواند پیروز از میدان خارج شود، یقینا از چالش به وجود امده در لیگ قهرمانان خارج میشود اما مسئله مهم این است که چه کسی می تواند این مهم را انجام دهد.

 

شرایط به نوعی رقم خورده که حساسیت برای بانوی پیر در این لحظات بسیار بیشتر است، یوونتوس در گیروداد سه جام و شرایط فیزیکی بازیکنانش قرار گرفته، اگر این گونه در نظر بگیریم که ما یوونتوسی با قدرت بدنی بالا در برابر تاتنهام ندیدیم و حتی از نظر تاکتیکی نیز فاصله زیادی با یووه ای که انتظار داشتیم، داشت؛ باید یووه را از پیش بازنده بدانیم اما هرگز این گونه نیست.

 

در عین حال یوونتوس باید دقت زیادی به شرایط روحی بازیکنان داشته باشد، هر چند که مجموعه سیاه و سفید از تجربه بالایی برخوردار است اما انتقادات می توانند بازده منفی ای نیز به همراه داشته باشد. زمانی که تحت فشاری و یا مجبور به اثبات توانایی هایت هستی احتمال اشتباه کردن بسیار زیاد میشود.

 

و اما تورینو، این تیم چطور ظاهر خواهد شد، به نظر می رسد با نشاط، از زمانی که مربی عوض میشود، بازیکنان بیشتر تلاش می کنند تا توانایی های خود را بیشتر نشان دهند، این مسئله می تواند کلید موفقیت بازیکنان تورینو باشد، به نظر می رسد در اینده اندیشه های ماتزاری برای این تیم مفید باشد، او می داند که برابر یک تیم قدرتمند بازی خواهد کرد، این یوونتوس است و نبرد آسانی نیست، هر چند که می داند چطور تیم اش را راهی میدان کند.

 

با این حال، همان طور که در ابتدا گفته شد، عامل مهمی می تواند یوونتوس را خطرناک تر از آنچه که تصورش را داریم به ما معرفی کند؛ یک یووه خشن و جدی البته منظور ما خشونت به معنایی که در زمین بازی هر از گاهی دیده میشود نیست، این خشم ناشی از عدم موفقیت و تاکید به شایستگی در این دیدار در جنگندگی بازیکنان یووه خلاصه خواهد شد، و اگر بیانکونری بتواند شرایط تیم را برای این چنین برگشتی اماده کند، باید منتظر دیداری هیجان انگیز و دیدنی باشیم که امیدواریم به سود تیم محبوب مان نیز به پایان برسد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: